|
|
► Mapování
činnosti úřadu 2014 Moje osobní poznámky, zadrazil49@volny.cz, 776 092 611 |
|
|
1. Zastupitelstvo města
přijalo usnesení č. 283/12-ZM
Ve kterém zastupitelé souhlasí s předložením žádosti o přihlášení se do výzvy č. 89 Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost, ,, Zvýšení kvality řízení statutárního města Jihlavy“. Financované z prostředků OP LZZ V rámci výzvy č. 89. 2. Rada města přijala usnesení č. 680/13-RM o odstoupení od realizace projektu ,, Zvýšení kvality řízení statutárního města Jihlavy“. Viz: 680/13-RM, list 2 (zdůvodnění) Tím bylo
usnesení zastupitelstva radou města Jihlava prakticky zrušeno, aniž by o tom
bylo zastupitelstvo nějakou formou informováno.
Ze zdůvodnění usnesení č. 680/13-RM tedy vyplývá, že změnou
financování projektu, nelze zajistit finanční odměny pracovníkům radnice za
spolupráci s prováděcí firmou. Podle zdůvodnění se jedná o 4 pracovníky
realizačního týmu a 43 specialistů – celkem 47 pracovníků radnice. Spolupráce
s firmou by byla pro ně práce navíc a 100 procentně vytížení pracovníci
tedy většina z nich, (až na výjimky), by ve své pracovní době na to
nenašli čas. Zároveň Rada doporučila na své schůzi 30. května 2013 se problematikou optimálního nastavení procesů i nadále zabývat. Navrhuje potom celý nečerpaný rozpočet ve výši 1500 000 Kč převést na akci zmapování a optimalizaci procesů řízení MMJ, kterou bude provádět za pomoci ostatních zainteresovaných odbor informatiky. V důsledku tohoto doporučení ZM na svém zasedání v září přijalo usnesení: (návrh II. 3.13) o uvolnění 1 500 000. Zdánlivě to vypadá, jako by byla usnesení dělána „na míru“ – když to
nejde takhle, půjde to jinak. Další úkony v roce 2013 v této záležitosti: 620/13 RM přijetí (zvýšení) dotace 925 707,80 Kč 692/13 RM vrácení (snížení) dotace 925 707,80 Kč |
|
|
Ptal jsem se na OI 21.08.2013 Z osmi oblastí vybrali 4 a) Zmapování procesů, které probíhají na
radnici (zjistit co kdo vlastně dělá). Toto objednat u cizí firmy – jejím
úkolem bude optimalizovat řízení chodu radnice. Zjistit části procesního řízení – co se
vlastně dělá. b) Fáze řízení projektového řízení c) Zavedení modelu KAF pro řízení úřadu. d) Finanční procesy – řízení finančních procesů. |
|
|
3. Výběrové řízení na
mapování
Poznámky moje soubor Tvorba a implementace
procesního řízení.doc (verze
PDF)
Specifikace zakázky soubor Příloha č. 1 Podrobná specifikace přemětu VZ.docx(verze PDF)Vítěz výběrového řízení Equica: nabídka |
|
|
4. ZM na svém 23. zasedání dne 10. června 2014, převedlo RO II.3.10 z kapitálových výdajů do běžných výdajů částku 1500 000 Kč na akci „Zmapování a optimalizace procesů řízení MMJ“.
|
|
|
5. ZM na svém 23. zasedání dne 10. června 2014, II.3.2 schválení částku 55 milionů pro IO Cíl: Konsolidace HW a SW úřadu – zvýšení bezpečnosti zálohování dat. V návrhu je mimo jiné uvedeno (další nenahrazuje materiály zastupitelstva): |
|
|
6. Možné otázky, které bych čekal, kdybych
byl prováděcí firmou, po dokončení zakázky. 1. Kolik
pracovních míst se optimalizací ušetřilo. 2. Kdo posuzuje
nebo vyhodnocuje úspěšnost akce – podílí se na hodnocení spolupracující
personál. 3. Kdo bude
vypracovávat reference o optimalizaci pro prováděcí firmu (míra objektivity). 4. Která z navrhovaných
optimalizační opatření nemohli zjistit vedoucí odborů nebo jiný pracovník
radnice. 5. Jaké podněty
na zlepšení došly od vedoucích odborů a jak město docházejícími podněty pracovalo. 6. Finanční
přínos pro město – proti čemu je počítán. 7. Jak se
optimalizace projeví při zlepšení vyřizování záležitostí občana na úřadě -
příklady. 8. Jak
s optimalizace dotkla problému – bazén Demlova (soubor Zaver_sledování.doc) – že
administrativou radnice projde chybný projekt, chybná realizace stavby,
chybný stavební dozor a nakonec toto vše příslušný útvar radnice zkolauduje. Je po této optimalizaci tato skutečnost
napříště vyloučena? 9. Jaké
nedostatky byly zjištěny z pohledu odborné způsobilosti u odborů
magistrátu. 10. Jak vyšel
výsledek posouzení účelnosti vynaložených prostředků na vzdělávání pracovníků
magistrátu a zastupitelů. * konkrétní
případ zlepšení obsluhy občana na nějakém odboru 11. Posouzení účelnosti vynaložených 55 milionů
na akce. Komunikační infrastruktura
statutárního města Jihlavy a centrum ICT služeb Integrace informačních
systémů statutárního města Jihlavy Konsolidace HW a SW úřadu – zvýšení bezpečnosti 11.1 Výše ekonomického přínosu (na kterém
odboru). 11.2 Výše ztráty v roce 2013
z důvodu nerealizování uvedených opatření (na kterém odboru). 12. Jak EQUICA spolupracuje při
této činnosti s odborným dozorem a kontrolou veřejné správy – zda
se konzultuje postup, výsledek. // .: “Zvýšení kvality řízení statutárního města Jihlavy“
financovaného z prostředků OP LZZ v rámci výzvy č. 89.: Operační
program lidské zdroje a zaměstnanost https://www.google.cz/?gfe_rd=cr&ei=kqeuU4GrIeKH8Qe1xYDAAw&gws_rd=ssl#q=v%C3%BDzva+%C4%8D.+89+op+lzz Ministerstvo vnitra změnilo způsob financování, ze
kterého vypadly možnosti odměn pro zúčastněné pracovníky magistrátu (tedy aby
to dělali ve své pracovní době) Mgr. Alena Sirotková z oddělení metodik a
hodnocení projektů odbor strukturálních fondů MV ČR ze dne 2. 5. 2013 Realizací zakázky u vysoutěžené firmy (v tomto případě Equica)
na „Zavedení procesního řízení“ Zda tento způsob plně nahrazuje původně zamýšlený projekt 13. Navrhuje mapování změny v pracovních náplních vedoucích odborů? 14. Jaká je kvalita postupu vymáhání dluhů
(nájmy), vyšel z mapování návrh na změnu postupu? 15. Kolik
pracovníků radnice na práci podílelo, jaký byl objem
práce a kdy se prováděla. 16. Jaká činnost magistrátu nastane v souvislosti s udržitelnosti a údržbou procesního modelu. (pracovníci tak vytíženi, že nemohli v pracovní době spolupracovat, jaká práce jim, případně komu, přibude) |
|
|
|